» Kalp Damar Hastalıkları
» Koroner anjiyografi - balon - stent
Kardiyotakip Programı

Pano

Program yönetimi ve üyesinin bilgi-belge paylaşımlarını ve mesajlarını içerir.

• Programa dahil hekimlerce poliklinik muayenesi veya taburculuk sonrası hastaya ait kan sonuçlarının, akciğer filminin, hastaya özel olan görüş ve önerilerin ve ayrıca e-reçete numarası gibi mesajların paylaşıldığı
  • Üyenin kendisine ait bilgi ve belgelerini paylaştığı

Elektronik ortamdır.

E-Dosya

1-Kalp sağlığınız ile ilgili verilere ulaşabilirsiniz.

• Sürekli dosya taşımak zorunda kalmazsınız.
  • Dosya evraklarınızın tahribatı veya kaybolası riskini ortadan kaldırırsınız.
  • Dosyanızda hem kişisel sağlık bilgilerinize hem de yapılan testlerinizin gerçek görüntülerine ulaşabilir, hekimleriniz ile mevcut klinik bilgilerinizi paylaşabilirsiniz.
  • Her 6 ayda bir dosyanız yenilenir, eski dosyalarınız ulaşımınıza açık şekilde arşivlenir. Mevcut durumunuzu eski klinik verileriniz ile karşılaştırarak sağlık gidişatınızı değerlendirebilirsiniz.

2-Sağlık verilerinizi ilgilendiren klinik bilgilere, ulaşabilirsiniz.

• Kalp ve damar hastalıkları, risk faktörleri, tanı yöntemleri ve ilaçları hakkında geniş kapsamlı, kısa ve kolay anlaşılır şekilde hazırlanmış bilimsel verileri içerir.
  • Size sunulan bilgileri kullanarak klinik verileriniz ve sağlık durumunuz hakkında değerlendirme yapabilirsiniz.
  • Elde ettiğiniz bilgileri kullanarak sağlınızı tehdit edebilecek olumsuzlukları daha erken tespit edebilirsiniz.
  • Diyet uygulamaları, etkin ve güvenli  egzersiz  yöntemleri ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.
  • Kullandığınız ilaçların nasıl  etki ettikleri, yan etkileri ve birbirleri ile olan etkileşimleri hakkında bilgi edinebilirsiniz.

Rehberlik

Kalp ve damar hastalığı oluşumunun önlenmesi, ilerlemesinin durdurulması ve tedavi sürecinin doğru yönetilebilmesi ile ilgili yolları gösterir.

• Fiziki yapınız, kondüsyon durumunuz, metabolizmanız, risk çeşidi ve yoğunluğunuz, sosyal ve kültürel yapınız gibi kriterler değerlendirilerek size özel uygulanabilir yaşam tarzı değişiklikleri tavsiye edilir.
  • Yaşadığınız olumsuzlukların mevcut sağlık durumunuz ya da kullandığınız ilaçlar ile olan ilişki analizleri yapılır ve öneriler sunulur.

Etkin sonuçların alınabileceği ve güven sınırlarının tespit edildiği egzersiz önerileri oluşturulur.

• Sağlık, kondüsyon ve fiziki görünümünüzün iyileştirilmesini, yaralanmaları, istenmeyen metabolik sonuçları, ölümcül olabilen kalp krizi ve ritim bozukluğu gibi olumsuzlukların  meydana gelme olasılıklarının azaltılmasını amaçlar.
  • Hedefler, sosyal ortam, fiziki yapı, sağlık ve kondüsyon durumuna göre kişiselleştirilmiş ve belirli aralıklarla değişen şartlara göre güncellenmiş egzersiz önerileri sunulur.
  • Spor merkezlerinin taleplerine yanıt olarak özellikle kalp damar hastalığı olanlar için egzersiz reçetesi oluşturulur.

Rehabilitasyon

Eğitim

Kalp damar hastalıkları oluşumu ve gelişimi ile ilgili seminerler

Kalp hastalıklarının tanısı, kalp hastalıklarından korunma ve kalp hastalıkları tedavi yöntemleri hakkında bilgilendirme